Inför byggstartsmötet så skall det vara framtagen en energiuträkning på det nya huset. Min frågor är:

1. Vem gör den ?
2. Var gör man den ?
3. Hur gör man den ?

Skall bygga i lösvirke och anlita hantverkare själv. Huset är ritat av arkitekt.
 
Jag köpte tjänsten från detta stället: http://www.sundahusradgivning.se/ , mycket serviceinriktade och informativa om förbättringar som kan göra huset till det bättre energimässigt och riskkonstruktioner.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.