Avfuktaren i garaget går nästan jämt, det är en 20(?) år gammal Woods DS12 (tror jag). Impulsköpte en Woods SW34FW, med lite större kapacitet.
Drar den mindre en den gamla för samma avfuktning? Frys o kyl har ju blivit bättre, kanske dessa apparater också har blivit mer effektiva?