(Prövar här också)
Avfuktaren i garaget går nästan jämt, det är en 20(?) år gammal Woods DS12 (tror jag). Impulsköpte en Woods SW38FW, med lite större kapacitet.
Drar den mindre än den gamla för samma avfuktning? Frys o kyl har ju blivit bättre, kanske dessa apparater också har blivit mer effektiva?