2 021 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
En spännande låda
Hejsan
Jag har ett eftermonterat utanpåliggande vent.system typen FTX mellan kök o vrum. Det ligger på utsidan av väggen på kökssidan och nu ska den väggen bort, steg för steg. Nu är det en låda där ett rör passerar och jag undrar vad det är. Ser nämligen helst att den inte är där men har en känsla av att jag inte kommer få som jag vill och får jobba runt det
Tack på förhand
Mvh Tobbe
Jag har ett eftermonterat utanpåliggande vent.system typen FTX mellan kök o vrum. Det ligger på utsidan av väggen på kökssidan och nu ska den väggen bort, steg för steg. Nu är det en låda där ett rör passerar och jag undrar vad det är. Ser nämligen helst att den inte är där men har en känsla av att jag inte kommer få som jag vill och får jobba runt det
Tack på förhand
Mvh Tobbe
Fick det tipset med men tycker mig inte höra någon skillnad i sus/brus varken före under eller efter, aggregatet är dessutom max 2 meter rör ifrån? Jag har dock troligen felSammy_j skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Ett inlägg i all välmening.
Dina bilder är stora, så stora att forumet lägger in dem som länkar istället för att visa dem.
Jag klickade mig in på tråden men orkade ärligt talat inte öppna och titta på åtta bilder för att avgöra om jag kunde bidra med något.
Så mitt tips blir att skala om dem innan du laddar upp dem nästa gång.
Lycka till med din frågeställning.
Dina bilder är stora, så stora att forumet lägger in dem som länkar istället för att visa dem.
Jag klickade mig in på tråden men orkade ärligt talat inte öppna och titta på åtta bilder för att avgöra om jag kunde bidra med något.
Tack, ska tänka på det framöver, har nog bara inte tänkt på det. Kan förklara varje jag inte kan klistra in bilderna13th Marine skrev:
Ett inlägg i all välmening.
Mvh Tobbe
Liknar lite Hallströms lågbyggda ljuddämpare. https://hallstroms.se/shop/category/49
Dem brukar vara 1 meter långa med kanalanslutning lite förskjuten till sidan på gavlarna..
Ser "fabriksbyggd" ut med tanke på punktsvetsning m.m.
Dem brukar vara 1 meter långa med kanalanslutning lite förskjuten till sidan på gavlarna..
Ser "fabriksbyggd" ut med tanke på punktsvetsning m.m.
Klicka här för att svara