14 268 läst ·
36 svar
14k läst
36 svar
En kvarn blir bostad
Blir det kakel någonstans?
Det är tänkt att bli kakel vid diskbänken. Hur mycket om det bara blir just där eller om det även blir runt fönstret alltså hela den väggen får jag fundera på ett tag. Vill nog ha in köket först..................JohanOLinda skrev:
Kan bli visst problem med mycket kakel då hela kvarndelen rör sig lite
Inget mer badrum då?
Hur går det? Det var länge sedan du uppdaterade.
Har följt ditt spännande projekt ända sedan du blev medlem här på byggahus. Men först nu har det blivit av att jag skriver några rader om hur trevligt jag tycker att ditt projekt och din hemsida är. Roligt att också få läsa om historien bakom kvarnen och om bygden.
Lycka till!
Har följt ditt spännande projekt ända sedan du blev medlem här på byggahus. Men först nu har det blivit av att jag skriver några rader om hur trevligt jag tycker att ditt projekt och din hemsida är. Roligt att också få läsa om historien bakom kvarnen och om bygden.
Lycka till!
Klicka här för att svara

