Nu är köket beställt och det blev Kvik :rolleyes::)
08jun_01_02.jpg
Leverans i början/mitten på juli
 
Blir det kakel någonstans?
 
JohanOLinda skrev:
Blir det kakel någonstans?
Det är tänkt att bli kakel vid diskbänken. Hur mycket om det bara blir just där eller om det även blir runt fönstret alltså hela den väggen får jag fundera på ett tag. Vill nog ha in köket först..................
Kan bli visst problem med mycket kakel då hela kvarndelen rör sig lite :cool: då det blåser "storm" :rolleyes:
 
Inget mer badrum då?
 
JohanOLinda skrev:
Inget mer badrum då?
Kommer att bli två badrum till förutom det som är på gång just nu med mattor.
Får se när det är så dags vad det blir för ytmaterial.
 
Nu har köket kommit
08jul_12_03.jpg
Montering pågår för fullt.
Tyvärr men kanske inte helt oväntat var det en del grejer restnoterade :(
 
Hemmakatten
Hur går det? Det var länge sedan du uppdaterade.

Har följt ditt spännande projekt ända sedan du blev medlem här på byggahus. Men först nu har det blivit av att jag skriver några rader om hur trevligt jag tycker att ditt projekt och din hemsida är. Roligt att också få läsa om historien bakom kvarnen och om bygden.

Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.