Är det någon som har erfarenhet av att klassa om en fastighet från lätt industri till bostadshus? Vi tänkte bygga om en kvarn från 30-talet till bostadshus (600 kvm - vad har vi gett oss in på!? )
Är det någon som har liknande erfarenheter och kan ge oss lite tips? Tips är alltid bra att få!