Är det någon som har erfarenhet av att klassa om en fastighet från lätt industri till bostadshus? Vi tänkte bygga om en kvarn från 30-talet till bostadshus (600 kvm - vad har vi gett oss in på!? :o)

Är det någon som har liknande erfarenheter och kan ge oss lite tips? Tips är alltid bra att få!  8-)
 
Immobil skrev:
SnickarPelles hemsida är isf en guldgruva för dig:
[länk] :)
Trevlig och hjälpsam är han också! :D
Man rodnar ::) 8-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.