14 268 läst ·
36 svar
14k läst
36 svar
En kvarn blir bostad
Nu har jag tröttnat på alla rörmokare som bara lovar & lovar.
Dags att bli sin egen rörmokare

Spännande kommer det i vart fall att bli.
Kan det vara så svårt
Ja, facit kommer efter hand på hemsidan.
Håll till godo jag lovar ta med alla blunders också
Dags att bli sin egen rörmokare

Spännande kommer det i vart fall att bli.
Kan det vara så svårt
Ja, facit kommer efter hand på hemsidan.
Håll till godo jag lovar ta med alla blunders också
I den här boken står det hur man gör:Mjölnaren skrev:
Ackumulatorsystem : en installations- och dimensioneringsguide
Varför har du tre jättestora tankar? Ska du värma en simhall?
Vad har du för värmesystem?
Intressant projekt, detta.
//J
Intressant projekt, detta.
//J
Så jättestora är dom inte. 3x 750 liter. Kan snarare vara åt andra hålletSkansk_nybyggare skrev:
Blir nog rätt okeyatelli skrev:
Börjar mer och mer att närma sig det här med färgval å sånt......
Inte lätt när man nästan är färgblind
Stor vånda vid val av kök men är ett måste snart. Det finns så mycket snyggt men dyyyyrt 
Just nu lutar det åt att vi bryter den gammla stilen på huset och väljer ett kök med modern look. Kvik (Västerås) har ett i grå/svart direkt innanför dörren som vi funderar över just nu.
Har några frågor till dom men möts bara av telefonsvarare :eek:
Får väl kontakta Uppsala i stället o kolla om intresset för att sälja är större där
Just nu lutar det åt att vi bryter den gammla stilen på huset och väljer ett kök med modern look. Kvik (Västerås) har ett i grå/svart direkt innanför dörren som vi funderar över just nu.
Har några frågor till dom men möts bara av telefonsvarare :eek:
Får väl kontakta Uppsala i stället o kolla om intresset för att sälja är större där
Så trist när butiker o säljare inte ens kan bemöda sej om att vara kontaktbara. Bra att det finns alternativa butiker att anlita!
Låter som ett bra val att bryta med nåt helt annat, och moderna kök är ju bara så häftiga!
Låter som ett bra val att bryta med nåt helt annat, och moderna kök är ju bara så häftiga!



