12 688 läst ·
96 svar
13k läst
96 svar
En idiots försvarstal
Jag och en vän var på auktion idag för militärt överskottsmaterial. Mest skräp, men vi kom fram till en terränglastbil vore något att ha. Något riktigt skäl för ett sådant köp eller ens någon användning för denna anskrämliga pjäs kunde vi inte komma på, men det gjorde ju inte idén sämre. Jag ringde damen och berättade att jag drabbats av habegär inför en trettio år gammal militärgrön lastbil men att jag inte med en bästa vilja i världen kunde motivera den. "Köp den då! Då kan jag ta C-kort." Om jag blev förvånad var det inget mot vad min vän blev. 
Wow! Var det en Terrängbil 11, 20, Valp? Berätta!
Och grattis förresten!
Och grattis förresten!
Terrängbil 30...
Oj! Ännu mer grattis. Den är ju helt suverän. Hoppas du får nytta/nöje! Den får ju de flesta SUV:ar att se rätt fåniga ut om inte annat.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Jag köpte även min BDF440 sommaren 2006 från Hundt i Tyskland men gav då knappt 3600 SEK för denphl skrev: