Ibland lyckas man bara så bra med att hitta en leverantör...

Micael på http://www.parkettkontakten.se/ var redan före jag hade lagt en beställning väldigt tillmötesgående och svarade på många av mina korkade frågor... Det var en av de viktigaste orsakerna till att vi valde just ParkettKontakten för vår stavparkett, ja, och så var ju priset bra...

Jag skulle själv limma fiskbens mönster på hela övervåningen i vår nyköpta villa, totalt ca. 95 kvm. Jag har ringt Micael många, många gånger och han svarar glatt på alla frågor och ger dessutom ytterligare tips och råd hela vägen.

Jag ringde sen med kort varsel och ville få hjälp med slipning och vaxning eftersom tiden sprungit iväg med läggningen av parketten och Micael fixade trots en del strul så jag skulle få hjälp med det på onsdagen.
På måndag kväll insåg jag att läggningen av frisen och listband tog mycket mer tid än jag trott och att jag inte skulle hinna få det klart tills på onsdag då det skulle slipas så jag ringde igen och berättade detta och undrade om det finns någon lösning...

Det är ju här vilken som helst normal leverantör skulle ha lackat ur och sagt åt mig att fara och flyga, men inte Micael... istället erbjuder han sig att komma och hjälpa till med att lägga frisen så vi hinner bli klara tills vi ska flytta in, trots att han inte har tid egentligen och hans övriga arbete blir lidande...

Det, mina vänner, är service är den allra högsta grad och får mig nästan att bli tårögd av tacksamhet!

:thumbup:

Mvh,
Anders

• Gilla
Lago och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.