30 640 läst ·
19 svar
31k läst
19 svar
Elux induktionshäll EHD68210P Felkod E9
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 675 inlägg
Låter verkligen som en mer hållbar lösning.
Men borde de vara utvecklade i Sverige oavsett?
Men borde de vara utvecklade i Sverige oavsett?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 675 inlägg
Intressant, har dålig koll på hur Electrolux bedriver sin utveckling.
Tycker för övrigt spisen känns som en fullösning, syns på elektroniken att det är en 60-spis man bara breddat lite mellan plattorna. Ugn och häll är helt fristående, därav en egen timer till ugnen och en till hällen.
Tycker för övrigt spisen känns som en fullösning, syns på elektroniken att det är en 60-spis man bara breddat lite mellan plattorna. Ugn och häll är helt fristående, därav en egen timer till ugnen och en till hällen.
Svarar även om jag har en Husqvarna qsi7132w med Feliod E9. Vill bara sprida ett tips!
Fick E9 på samtliga plattor.
Dra ur kontakten 30s fungerade inte.
Började däremot fungera igen efter att jag torkade av touchdisplayen med rödsprit!
Skål på den!
Fick E9 på samtliga plattor.
Dra ur kontakten 30s fungerade inte.
Började däremot fungera igen efter att jag torkade av touchdisplayen med rödsprit!
Skål på den!
Jag får E9 då och då på min Electrolux EKI7551BOW. Nu senast efter att ha kört potatis i den. Med denna tråden i ryggen öppnade jag bakstycket och, ser man på, så hängde metallslangen löst från ångutsläppet. Det verkade bara vara instucket i ugnen och det sitter en fjäderbelastad slangklämma i andra änden. Återmonterad nu och hoppas det dröjer innan spisen ger upp helt! Det blir inte kul när den måste bytas och försöka hitta nått som passar 70 cm…
Klicka här för att svara