Hur fäster man utanpåliggande 230uttag i enkelgipsvägg? Blir ju lite påfrestning när kontakter dras ur.
 
Rawlnut gummiankare, T-plugg, Expansionsankare eller Rosett. Bara att välja, men gummiankaret funkar säkert.
 
Plattilugg, finns i lite olika storlekar och är den överlägsna metoden att fästa nått i en skivvägg. Den är så "stark" att väggen brister innan pluggen släpper. Sedan kan du försöka hitta väggreglarna och fästa uttaget i dom, reglarna sitter vanligtvis C/C 60
 
E elmont skrev:
Plattilugg, finns i lite olika storlekar och är den överlägsna metoden att fästa nått i en skivvägg. Den är så "stark" att väggen brister innan pluggen släpper. Sedan kan du försöka hitta väggreglarna och fästa uttaget i dom, reglarna sitter vanligtvis C/C 60

Plattilugg?
 
Sorry, Plattiplugg
 
E elmont skrev:
Sorry, Plattiplugg
Det är dessa antar jag?

 
  • Gilla
elmont
  • Laddar…
Ja.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Du kan ju borra i en rotdosa också. Infällt är fint.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.