671 läst ·
3 svar
671 läst
3 svar
Eluttag fönstersmyg
Jag håller på att renovera ett hus och det blir därmed ny el överallt.
Vi har ett fönster från golv till tak där vi skulle vilja ha eluttag i fönstersmygen på båda sidor. Hur gör man detta på bästa sätt?
Vi har ett fönster från golv till tak där vi skulle vilja ha eluttag i fönstersmygen på båda sidor. Hur gör man detta på bästa sätt?
Man sätter en apparatdosa där man vill ha sitt uttag och drar rör/slang till nästa dosa. Lite meckigt i en fönstersmyg men det handlar bara om tid och lite svett.M mattiasohult skrev:
Tyckte först att apparatdosa byggde lite för mycket mot fönstret, men insåg att det nog blir ganska bra ändå
Klicka här för att svara