Normalt är det 3kW som är. brukligt , men sitter den i en acktanks botten så ska den kunna värma upp den och då blir det 6 kW , den går att splitta upp i 3 st 2 kW steg men är knepigt och en del jobb med du kan även dra ur en säkring så blir den på 4 kW, bara kolla så inte det är sista fasen har jag för mig. Eftersom termostaten är
2 polig så ligger 3 fasen direkt in på patronen. ävensom att ett första klick på termostaten ger 4 kW men hoppar lätt upp på allt och ger 6 kW