Fotografen Fotografen skrev:
Ska jag gissa en gång är det nog snarare så att kåpan har fått en ny, fin patron på 6 kW.
Så långt har jag inte tänkt men det är absolut en stor möjlighet.
 
Normalt är det 3kW som är. brukligt , men sitter den i en acktanks botten så ska den kunna värma upp den och då blir det 6 kW , den går att splitta upp i 3 st 2 kW steg men är knepigt och en del jobb med du kan även dra ur en säkring så blir den på 4 kW, bara kolla så inte det är sista fasen har jag för mig. Eftersom termostaten är
2 polig så ligger 3 fasen direkt in på patronen. ävensom att ett första klick på termostaten ger 4 kW men hoppar lätt upp på allt och ger 6 kW
 
  • Gilla
Värmelärlingen och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.