chris_m chris_m skrev:
DET VAR SOM F-N!!!!
Lång sladd och 16A uttag så gick den! Sjukt! Skulle aldrig i livet ha kommit på det. Men varför? Skall det verkligen vara så??
Vad har du för säkringar? Är det dvärgar (vilken karaktäristik?) eller diazed? Vad står på sågens märkskylt?
 
Ingen aning. Men kollar imorgon.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.