J JFrisk #16 Medlem · Västmanland · 1 102 inlägg 8 aug 2023 23:44 JFrisk Medlem Västmanland 1 102 inlägg 8 aug 2023 23:44 #16 chris_m skrev: DET VAR SOM F-N!!!! Lång sladd och 16A uttag så gick den! Sjukt! Skulle aldrig i livet ha kommit på det. Men varför? Skall det verkligen vara så?? Vad har du för säkringar? Är det dvärgar (vilken karaktäristik?) eller diazed? Vad står på sågens märkskylt?
chris_m skrev: DET VAR SOM F-N!!!! Lång sladd och 16A uttag så gick den! Sjukt! Skulle aldrig i livet ha kommit på det. Men varför? Skall det verkligen vara så?? Vad har du för säkringar? Är det dvärgar (vilken karaktäristik?) eller diazed? Vad står på sågens märkskylt?
chris_m #17 Medlem · 103 inlägg 8 aug 2023 23:46 chris_m Medlem 103 inlägg 8 aug 2023 23:46 #17 Ingen aning. Men kollar imorgon.