15 551 läst ·
32 svar
16k läst
32 svar
Elektriker har gått loss utan mitt godkännande
ja runt fläktkåpan hade ju mest sannolikt sett än mer konstigt ut..
Det måste ju finnas nån poäng med vägen via bakom fläktkåpan till att komma vidare till husets elcentral/ lämplig matning
men bra att dom kommer tillbaka och rättar till det som blev tokigt
Det måste ju finnas nån poäng med vägen via bakom fläktkåpan till att komma vidare till husets elcentral/ lämplig matning
men bra att dom kommer tillbaka och rättar till det som blev tokigt
Ja precis , bakom fläkten är pannrum och elcentral, tyvärr placerat mitt i huset :/P polaris78 skrev:
Typiskt brist på kommunikation, hantverkare som anser sig veta "vad som blir bäst".
Bra att de iaf är villiga att göra om o göra rätt, men jä*ligt surt för dig att tvingas leva med skadorna på din egendom som inte går att återställa.
Den där kabeln som dragits i dalen på den liggande panelen och går in genom väggen mitt på väggen ger mig kalla kårar genom ryggraden. Det bara skriker hammapillande i sommarstugan, så långt ifrån yrkesmässigt montage man kan komma.
Ta lärdom och håll dig hemma nästa gång du tvingas ta in hantverkare.
Bra att de iaf är villiga att göra om o göra rätt, men jä*ligt surt för dig att tvingas leva med skadorna på din egendom som inte går att återställa.
Den där kabeln som dragits i dalen på den liggande panelen och går in genom väggen mitt på väggen ger mig kalla kårar genom ryggraden. Det bara skriker hammapillande i sommarstugan, så långt ifrån yrkesmässigt montage man kan komma.
Ta lärdom och håll dig hemma nästa gång du tvingas ta in hantverkare.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden