Vi köpte en ny spis för ungefär 1½ år sedan, en electrolux med varmluft och induktion, inget fancy så... svart iof sig, men det är ju snarare snyggt än fancy.. :P

Hur som, så har den plötsligt blivit stum, den piper helt enkelt inte när tiden är ute längre utan blinkar bara pillemariskt med siffrorna... MYCKET irriterande. Är det någon som stött på något liknande? - och isåfall, hur löste ni det?
 
Vet ingenting om pipande spisar men har du provat en norsk reset, dvs att dra ur sladden någon minut med förhoppning att nånting "går till sig"... Hjälper troligen inte men är ju billgt att försöka.
 
Hade nog tyckt att det var skönt om den slutade pipa ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.