Vi köpte en ny spis för ungefär 1½ år sedan, en electrolux med varmluft och induktion, inget fancy så... svart iof sig, men det är ju snarare snyggt än fancy..
Hur som, så har den plötsligt blivit stum, den piper helt enkelt inte när tiden är ute längre utan blinkar bara pillemariskt med siffrorna... MYCKET irriterande. Är det någon som stött på något liknande? - och isåfall, hur löste ni det?