Har nu bytt delarna och den indikerar inte längre på någonting och kondensvatten har slutat rinna.M M.H.K. skrev:
Har dykt upp ett nytt problem dock, matarskruven snurrar inte, testa den en kort stund efter jag var klar men nu är den stendöd. Har testat att ha det strömlöst en kort stund utan resultat. Frysen indikerar ingenting, sen tillverkar isbitar som den ska. Vad kan det vara som strular tror du?
electroluxaren skrev:Ja det är dessa jag tänker på
Kolla samtidigt att tätningen är ok
503 504[/QUOTE
Har nu bytt delarna och den indikerar inte längre på någonting och kondensvatten har slutat rinna
electroluxaren skrev:
- Har dykt upp ett nytt problem dock, matarskruven snurrar inte, testa den en kort stund efter jag var klar men nu är den stendöd. Har testat att ha det strömlöst en kort stund utan resultat. Frysen indikerar ingenting, sen tillverkar isbitar som den ska. Vad kan det vara som strular tror du?
- Svara
Har nu bytt delarna och den indikerar inte längre på någonting och kondensvatten har slutat rinna.electroluxaren skrev:
Har dykt upp ett nytt problem dock, matarskruven snurrar inte, testa den en kort stund efter jag var klar men nu är den stendöd. Har testat att ha det strömlöst en kort stund utan resultat. Frysen indikerar ingenting, sen tillverkar isbitar som den ska. Vad kan det vara som strular tror du?
Klicka här för att svara

