Hej på er!
Funderar lite på 2 saker. Först en sak angående eldning. Har ett lager på 2-4 dm i vedboden med en blanding av bark och träflisor. Kan jag elda detta i pannan, typ stoppa i apperspåsar och slänga i. Nackdelar/fördelar?
Andra frågan är om ventilation... Stugan kommer stå tom under mer eller mindre långa perioder med elvärme på (~10 grader). Ska jag låta spjället till pannan (kökspanna) vara öppet så det vädrar lite?