Det mesta av reklamen som kommer i postlådan går bra att tända med men det kan vara lite knepigare med glättat papper.
[bild]
Jag eldar i stort sett allt som är brännbart, utom plast och mjölkpaket. Kartong, räkningar, hylsor till dasspapper, diverse förpackningar och så ved såklart. Har man bara fått bra fyr så brinner det mesta.
[bild]
Har man köpt t.ex ett kök från IKEA så har man mycket förpackningsmaterial och bruksanvisningar att elda med