P
Keiller Keiller skrev:
Det mesta av reklamen som kommer i postlådan går bra att tända med men det kan vara lite knepigare med glättat papper.
[bild]
Jag eldar i stort sett allt som är brännbart, utom plast och mjölkpaket. Kartong, räkningar, hylsor till dasspapper, diverse förpackningar och så ved såklart. Har man bara fått bra fyr så brinner det mesta.

[bild]
Har man köpt t.ex ett kök från IKEA så har man mycket förpackningsmaterial och bruksanvisningar att elda med :D
Inte någon tanke på miljön????????????
 
Volvo v70 skrev:
Inte någon tanke på miljön????????????
Jodå, många tankar. Har man väldigt, väldigt långt till återvinningen så kan man, istället för att ta bilen och öka de otäcka utsläppen, elda upp det som brinner bra. Som en bonus minskas elanvändningen.

Bolund har redan ringt och tackat för mitt miljötänk ;)
 
  • Gilla
Fixarfrasse123 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.