Hej.
Har problem med att 2 st uttag plötsligt slutat fungera den ena är vid säkrings skåpet som jag bifogat bild på och den andra som inte fungerar är mikro kopplat in. Med detta har det också kommit att min induktionshäll har ström men fått felkoder också. Min fråga är det är någon som vet är det själva hällen som är fel på och påverkar andra uttag eller är det själva uttag som är nåt fel på??? Konstigt att båda två funkar ej.. någon som vet nåt??
Har problem med att 2 st uttag plötsligt slutat fungera den ena är vid säkrings skåpet som jag bifogat bild på och den andra som inte fungerar är mikro kopplat in. Med detta har det också kommit att min induktionshäll har ström men fått felkoder också. Min fråga är det är någon som vet är det själva hällen som är fel på och påverkar andra uttag eller är det själva uttag som är nåt fel på??? Konstigt att båda två funkar ej.. någon som vet nåt??
Kolla dina huvudsäkringarPolet8008 skrev:
Hej.
Har problem med att 2 st uttag plötsligt slutat fungera den ena är vid säkrings skåpet som jag bifogat bild på och den andra som inte fungerar är mikro kopplat in. Med detta har det också kommit att min induktionshäll har ström men fått felkoder också. Min fråga är det är någon som vet är det själva hällen som är fel på och påverkar andra uttag eller är det själva uttag som är nåt fel på??? Konstigt att båda två funkar ej.. någon som vet nåt??
Klicka här för att svara
