Hej.

Har problem med att 2 st uttag plötsligt slutat fungera den ena är vid säkrings skåpet som jag bifogat bild på och den andra som inte fungerar är mikro kopplat in. Med detta har det också kommit att min induktionshäll har ström men fått felkoder också. Min fråga är det är någon som vet är det själva hällen som är fel på och påverkar andra uttag eller är det själva uttag som är nåt fel på??? Konstigt att båda två funkar ej.. någon som vet nåt??
 
  • Ett öppet säkringsskåp med säkringsscheman, anslutna uttag och teknisk utrustning på en vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kolla huvudsäkringarna som sitter vid elmätaren, obs det är inte säkert att "indikationspluppen" i säkringen har ramlat ur även fast att säkringen har gått. Enklast är att byta alla tre till nya.
 
  • Gilla
Polet8008 och 1 till
  • Laddar…
Polet8008 Polet8008 skrev:
Hej.

Har problem med att 2 st uttag plötsligt slutat fungera den ena är vid säkrings skåpet som jag bifogat bild på och den andra som inte fungerar är mikro kopplat in. Med detta har det också kommit att min induktionshäll har ström men fått felkoder också. Min fråga är det är någon som vet är det själva hällen som är fel på och påverkar andra uttag eller är det själva uttag som är nåt fel på??? Konstigt att båda två funkar ej.. någon som vet nåt??
Kolla dina huvudsäkringar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.