hjälp, vi har direktverkande el med alla element sammankopplade i ett system och nu har ett av elementen fått spel och blivit brännhett. Det är 44 grader varmt på fönsterbrädet (av sten) så hat fått flytta bort alla blommor.
Om vi stänger av elementet blir det jättekallt i hela bottenvåningen. Bor i ett eget ägt radhus med två våningar byggt på 70-talet. Tidigare ägare kopplade samman alla element till någon form av central enhet som styr både element och varmvatten beredare. Någon som vet vad kan göras? Förutom att tillkalla svindyr elektriker...
 
"sammankopplade i ett system" - här får du vara mer specifik, ta bilder på grejorna.
Utan mer info om grejorna blir det bara gissningar.
 
  • Gilla
stugan_i_skogen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.