hjälp, vi har direktverkande el med alla element sammankopplade i ett system och nu har ett av elementen fått spel och blivit brännhett. Det är 44 grader varmt på fönsterbrädet (av sten) så hat fått flytta bort alla blommor.
Om vi stänger av elementet blir det jättekallt i hela bottenvåningen. Bor i ett eget ägt radhus med två våningar byggt på 70-talet. Tidigare ägare kopplade samman alla element till någon form av central enhet som styr både element och varmvatten beredare. Någon som vet vad kan göras? Förutom att tillkalla svindyr elektriker...