Jag vet inte varför så många tycker att den centralen ser så hemsk ut.
Själv tycker jag den ser hyggligt vanlig och ordinär ut, ungefär som det brukar se ut.
Den där kulo-dosan i botten och lampsladd verkar lite hmmm... tja ... Men jag kan gissa att det kanske är effektvakt till pannan.
Sen ser jag ett par-tre wago på vänster sida, men det kan ju ibland förekomma utan att vara någon katastrof.
Alla fasledare som sitter på säkringarna verkar korrekt skalade, jag ser iaf ingenstans man kan fingra på strömförande.