6 296 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
Ekonomi med solvärme?
OK, då förstår jag. Ja, det är ju inte samma sak som att ha generatorn inom sin egen anläggning.
Nä, men den som har ett hus bedriver ju ett slags "verksamhet", när han håller huset igång. Denna verksamhet går oftast med förlust, en förlust som måste täckas med bidrag från din förvärvsinkomst. Om du då gör en investering i ditt hus är det naturligtvis intressant att räkna på om investeringen kan minska driftkostnaden såpass att den kan löna sig inom någon rimlig tid.
Klicka här för att svara