Ojdå, funkade länkningen så smidigt ,det visste jag inte :D
 
OK, då förstår jag. Ja, det är ju inte samma sak som att ha generatorn inom sin egen anläggning.
 
Aquaman skrev:
Diskuterar man payoff tid på kök , bil mm ? ;)
Självklart gör man det om har resturang eller åkeri men här är det inget forum för näringsidkare .
 
Nä, men den som har ett hus bedriver ju ett slags "verksamhet", när han håller huset igång. Denna verksamhet går oftast med förlust, en förlust som måste täckas med bidrag från din förvärvsinkomst. Om du då gör en investering i ditt hus är det naturligtvis intressant att räkna på om investeringen kan minska driftkostnaden såpass att den kan löna sig inom någon rimlig tid.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.