Mikael_L skrev:
Jag är ärligt ledsen för att jag skrev så hårt. Men Ibland undrar man lite över hur lite nya husköpare verkar veta.
Det är ju trots allt ofta den största ekonomiska affären man ger sig in i under sitt liv.

Men samtidigt förstår jag att det är även orsaken till att man frågar om sådana saker som du undrade över i denna tråd, så det är ju inget fel i det.


Men jag var ärlig i att det ni nu har upplevt kommer blekna efter några års boende, man blir nog ganska snabbt luttrad över att det alltid verkar finnas hål att stoppa pengarna i som husägare.

Jag önskar dig fortsatt välkommen på forumet, och hoppas att du kommer starta många trådar, utan betänkligheter, i framtiden. :)
Och bli konfunderat över att ALLA spårar ur...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.