Räknar man en ökning med 0,5 m3/m2 glasyta eller 1,0 m3/m2 glasyta eller spelar det ingen roll? Skall aggregatets effekt, vid gränsfall, vara lägre eller högre än beräknat behov eller spelar det ingen roll? Det verkar som att meningarna går isär.
 
Mja, ta heller ett större aggregat. En klen bastu som tar en evighet att bli varm och inte håller värmen gör ingen glad. Blir det för varmt kan man vrida ner termostaten.
 
  • Gilla
Husqvarna220Ac
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.