39 121 läst ·
491 svar
39k läst
491 svar
Ebba Busch förlikar i omtvistade husaffären
bara att kolla hur dagens media journalister sympatiserar... Konspiratoriskt eller ej... fakta är det iallafall..A AndersS skrev:
att Esbjörn grinar över att hans advokat eller om det var flera inte har skött sitt jobb är inte rättens ansvar... Och ingen grund för överklagan...
Lyssnade precis och det sägs ju tydligt att han anser att hans juridiska ombud har gjort fel och därför bytt, där det nya ombudet gör överklagan.S SonnyListon skrev:
Som nästa "opolitisk" ser jag inte på det sättet utan vet via två släktingar där fortfarande en är journalist och den andra bytt yrkesbana att kraven blivit mera av att hitta saker hos kända personer och företag, där även politiker ingår, där blotta misstanken om något ska slås upp som en sanning, samt att de själva inte får rubiksätta.Maskintok skrev:
Sedan får du ha din tro och "fakta", så går jag på min "fakta".
Tar bara två ur mängden, Sahlin och Juholt, hade väl lite fingrar i kakburk men ändå inget allvarligt, alla har några misstag. Men Anders Borg viftade väl på en privar fest med lite kroppsdelar efter ministertiden och fick lämna styrelseuppdrag.F fsn skrev:
Men nu ska vi inte fylla tråden med allt sådant.
Nu måste ju den mest Ebbahatande Esbjörnsflaggviftande förstå att det är nått fel på gubben.
"jag ångrar mig"
"Min vän körde dit mig och jag visste inte vad det var"
"Mina advokater är dumma"
Ska företrädas av en äldre man som inte ens har en advokattitel. Och därmed inte kan uteslutas om han lurar Esbjörn på pengar.
"jag ångrar mig"
"Min vän körde dit mig och jag visste inte vad det var"
"Mina advokater är dumma"
Ska företrädas av en äldre man som inte ens har en advokattitel. Och därmed inte kan uteslutas om han lurar Esbjörn på pengar.
För övrigt. Om man anses att man tvingats att skriva på avtal för att advokaterna lurat en.
Då är det väl advokaterna man ska tvista med.
Om det inte är en brorson som är och spökar igen pga att denne har rätt till huset genom avtal... men inte pegnar från försäljnignen
Då är det väl advokaterna man ska tvista med.
Om det inte är en brorson som är och spökar igen pga att denne har rätt till huset genom avtal... men inte pegnar från försäljnignen
https://anonfiles.com/pa97NfT8u5/Uppsala_TR_T_8555-20_Aktbil_174_verklagande_fr_Esbj_rn_Bolin_pdf
För den som är intresserad finns överklagan att läsa.
För den som är intresserad finns överklagan att läsa.
Jag gissar på att du är på rätt spår med sista stycket där.Appendix skrev: