39 121 läst ·
491 svar
39k läst
491 svar
Ebba Busch förlikar i omtvistade husaffären
Lägg inte ord i min mun du otäcka person. Jag har inte sagt något om de som röstar på SD. De orden är helt dina. Jag pratade bara om SDs fullständigt erkända bakgrund från 90-tal, och att det varje år avslöjas sympatisörer till dessa idéer ur SDs inte kretsar. Om 15% av befolkningen vill rösta på det partiet så är det deras ensak.MultiMan skrev:
Hur tror du samhällsklimatet blir när folk som du tycker att 20% eller mer av svenskarna är nazistiska skitkorvar? En majoritet av LO-medlemmarna som tidigare alltid röstade rött?
Räkna inte med att bli behandlad med respekt när du saknar densamma för dina medmänniskor, oavsett partitillhörighet.
Jag har inga problem med att berömma Nooshi eller läsa Flamman och gilla delar av deras verklighetsanalys, trots att jag står väldigt långt från den grundläggande ideologin.
Varför ska jag svara eller diskutera ämnen som inte har med tråden att göra?U Uffe A skrev:
Och då ditt svammel är sådant så finns det inget att svara på..
Det varr dåligt skött av "de andra sju" att inte möta SDs politiska idiotier när de hade chansen. Nu har de vunnit för mycket på den offerkoftan och har fortfarande inte behövt ta ansvar för sin totalt världsfrånvända syn och sina förslag.
Sedan verkar de har väldigt mycket otur att deras företrädare bara råkar vara främlingsfientliga, våldsförhärligande högerpopulister. Och att varje gång de städat rent råkar dyka upp ett par till, och några till...
Sedan verkar de har väldigt mycket otur att deras företrädare bara råkar vara främlingsfientliga, våldsförhärligande högerpopulister. Och att varje gång de städat rent råkar dyka upp ett par till, och några till...
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Ja fruktansvärt av en politiker att säga sanningen! Hur kan hon med?elpaco skrev:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Ja, tacka vet jag den goda fredliga vänstern, som tex PolPotkashieda skrev:
Det varr dåligt skött av "de andra sju" att inte möta SDs politiska idiotier när de hade chansen. Nu har de vunnit för mycket på den offerkoftan och har fortfarande inte behövt ta ansvar för sin totalt världsfrånvända syn och sina förslag.
Fast det är ju rätt uppenbart att din Marxistpropaganda lyser igenom och anser att Ebba hade fel bara för att hon står för en helt annan politik än den du förespråkar så snacka om dömd på förhand. Säger väl mest om dig och samtidigt väldigt mycket om det ni kommunistj••l•• står för.U Uffe A skrev:
Ja, det fors med en hel del osanning och Binninge är en ful fisk, men jag tror inte att Busch hade kommit så långt med en förtalsanmälan mot honom. Alla andra inblandade skuggfigurer var just skuggfigurer och var ännu svårare att komma åt.Maskintok skrev:
SD rensar ut folk med nazistsympatier på löpande band så de är uppenbarligen besvärade av nazistkopplingen i sin tidiga historia.elpaco skrev:
Å andra sidan blev kanske balansen i riksdagen bättre när det nu förutom ett f.d. kommunistparti även finns ett f.d. nazistparti.
Jag kommer aldrig att rösta på något av dem.
Har vi inte redan rett ut ordentligt att Binninge inte är advokat samt skillnaden mellan en jurist och en advokat?F fsn skrev:
Sådan är lagen. Att vara förbryllad är inte en förmildrande omständighet när man bryter mot lagen. Åtminstone inte i det här fallet.
jag har inte läst alla inlägg. Jag vet mycket väl skillnaden på jurist och advokat.P pmd skrev: