Marike
Detta är Flashback nivå , trodde Bygga Hus höll fanan högre. Ångrar att jag skrev något överhuvudtaget.

• Gilla
brfbo och 1 till
  • Laddar…
C
Marike Marike skrev:
Detta är Flashback nivå , trodde Bygga Hus höll fanan högre. Ångrar att jag skrev något överhuvudtaget.
Det bor två trådtroll här inne och du väckte deras vrede... ;)

• Gilla
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
S
C cpalm skrev:
Det bor två trådtroll här inne och du väckte deras vrede... ;)
Rätt uppenbart vilka trollen är här.

Marike Marike skrev:
Det heter flagga.... Inte fana

B Byggdjuret skrev:
Det heter flagga.... Inte fana
Flagga och fana är i det närmaste synonymer. I uttrycket som används (att hålla flaggan/fanan högt) är ordet fana att föredra, då uttrycket anspelar på militära igenkänningstecken, inte nationsflaggor.

• Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
S
Har inte sett att det hänt något nytt i detta ärendet. Någon som hört eller vet hur det har gått vidare för Ebsjörn och Ebba?

Jag hörde att de börjat dejta. Och ska flytta ihop:cool::p

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S
Det blir ju kruxigt då med det där brorsons-låtsas-avtalet ifall de gifter sig, då blir ju huset hennes alldeles gratis.

S Snickerick skrev:
Det blir ju kruxigt då med det där brorsons-låtsas-avtalet ifall de gifter sig, då blir ju huset hennes alldeles gratis.
Bara halva, väl?

S
K Kurtivan skrev:
Bara halva, väl?
De äger väl då hela huset tillsammans som makar.

Sedan uti det fall att han skulle råka kola före henne, så har han ju inga bröstarvingar och då tillfaller väl hela huset henne.

S Snickerick skrev:
De äger väl då hela huset tillsammans som makar.

Sedan uti det fall att han skulle råka kola före henne, så har han ju inga bröstarvingar och då tillfaller väl hela huset henne.
åhå, du går händelserna ännu längre i förväg :)

S
K Kurtivan skrev:
åhå, du går händelserna ännu längre i förväg :)
Tja, det vore väl själva tanken med hela arrangemanget. Det är Ebba och Anna-Nicole

• Haha
Pin
  • Laddar…
Så du menar att Esbjörn är sugardady?
:p

S
B Byggdjuret skrev:
Så du menar att Esbjörn är sugardady?
:p
Det var inte riktigt så jag tänkte, men nu när du säger det så är det ju egentligen alldeles uppenbart.

Expressen idag https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/esbjorn-stanger-dorren-for-affaren-med-ebba-busch/

Det finns dock politiska risker som kan stänka över på Kristdemokraternas ledare, anser källor inom partiet.
– Vi har varnat henne för att fastighetsaffären kan få politiska konsekvenser. Men Ebba måste alltid segra, hon tar inga förluster. Det är en svaghet med henne, säger en KD–källa till Expressen.
– Hon är avrådd från att driva saken. Visserligen har hon juridiken på sin sida. Men det håller inte moraliskt i just det här speciella fallet, säger en annan KD–källa.

• Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.