Jag har byggt 25m^2 med tak, isolerade väggar, golv, tak.
Fönsterpartiek fr. SKB, totalt sett är jag uppe i 70k i material (färdigt uterum, då menar jag allt, skruv virke isolering mm. mm.)

Skulle jag addera min arbetstid i pengar så... (hahaha) tur att man ser det som en hobby....
 
han är ingen snickare.....
stoppa han i soporna...

mvh
estwing
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.