Hej,

Jag har tagit bort en gammal duschvägg, typ 15 år gammal, modell Hafa 6x900x2000. Jag har dålig kunskap om glas och undrar om det skulle vara möjligt att använda duschväggen som bordsskiva på balkongen. Jag tänkte sätta två byggbockar under, voila, klart.
Är detta en dålig ide - kanske glaset kan gå sönder av någon anledning? Kanske ett glas som är gjort för att stå inte kan ligga utan att gå sönder? Är det någon här som gjort något liknande, eller kanske någon som kan glas bättre än jag kan säga om det är bu eller bä?

Mvh
/Rr
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.