3 844 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Duschvägg & Badrumsmöbler
Letar efter en duschvägg: 2 rundade glasdörrar som inte är i klarglas och som går att fälla in mot väggen. Tips, pris?
Letar också efter badrumsmöbler (helst ek). Är ute efter ett 4-kantingt handfat med lådor under, högskåp samt en plan hög spegel med spots. Har hittat några stycken liknande, men ingen exakt. Tips på modeller?, inköpsställen med lågt pris?
Letar också efter badrumsmöbler (helst ek). Är ute efter ett 4-kantingt handfat med lådor under, högskåp samt en plan hög spegel med spots. Har hittat några stycken liknande, men ingen exakt. Tips på modeller?, inköpsställen med lågt pris?
Hafa har allt det du söker..Spix skrev:Letar efter en duschvägg: 2 rundade glasdörrar som inte är i klarglas och som går att fälla in mot väggen. Tips, pris?
Duschen heter Igloo, finns med transparant, frostat och "checkers" glas..
Möbler har de två styck som du söker.. eller kanske t.o.m. 3..
Kolla på deras hemsida efter "Passion Square", "Kioto" eller "Spirit". Priser står på deras hemsida oxå.
Här under har du från vänster ett Passion Square (dock i björk på bilden), sedan en Kioto (dock i mörk ek på bilden)
De finns sedan i lite olika mått.. från 600 upp till 1200 brett har jag för mig.

Hej, jag håller också på och kikar på en ny duschkabin/duschdörrar.
Jag bor i Karlstad och här finns ett företag som heter Badconcept som har budrumsinredningar i ett eget varumärke, Badconcept. Hemsida: http://www.badconcept.se/
De har väldigt trevliga priser, har dock inte känt på grejerna, om de verkar rangliga eller så, ska försöka hinna med det under helgen.
Prisexempel på rundade hörnduschdörrar 80*80cm med klart glas 3990kr! Om man inte bor i Karlstad eller vill få post-levererat så listar de några återförsäljare på sin hemsida.
Jag bor i Karlstad och här finns ett företag som heter Badconcept som har budrumsinredningar i ett eget varumärke, Badconcept. Hemsida: http://www.badconcept.se/
De har väldigt trevliga priser, har dock inte känt på grejerna, om de verkar rangliga eller så, ska försöka hinna med det under helgen.
Prisexempel på rundade hörnduschdörrar 80*80cm med klart glas 3990kr! Om man inte bor i Karlstad eller vill få post-levererat så listar de några återförsäljare på sin hemsida.
Klicka här för att svara