Hej! Jag skulle behöva hjälp med att hitta en lösning. Jag köpt en begagnad duschkabin med plats för en blandare 160cc. Det nuvarande koppling ser ut så här (som en 150 cc?) :
Jag har en blandare från Ikea, den är 150cc med excenterkoppling och ser ut så här:
Excenterkopplingar passar Ikeas blandare men inte de koppling i duschkabin (dessa är utbytbara). Jag vet inte vilka jag ska köpa för att passa med de excenterkoppling :
Jag köpt en muff men det går ej att få den tät:
Den jag köpte kabinen från hade det så här:
Jag behöver veta om det finns en bra övergångskoppling som passar eller om jag behöver byta ut de kopplingarna som sitter i duschkabinens vägg (vilja se ut som 150cc styl).
Jag har googlat massor och blir inte mycket klokare så tänkt att fråga här istället.
Mvh
H
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har en blandare från Ikea, den är 150cc med excenterkoppling och ser ut så här:
Logga in
Skapa konto
Excenterkopplingar passar Ikeas blandare men inte de koppling i duschkabin (dessa är utbytbara). Jag vet inte vilka jag ska köpa för att passa med de excenterkoppling :
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag köpt en muff men det går ej att få den tät:
Logga in
Skapa konto
Den jag köpte kabinen från hade det så här:
Logga in
Skapa konto
Jag behöver veta om det finns en bra övergångskoppling som passar eller om jag behöver byta ut de kopplingarna som sitter i duschkabinens vägg (vilja se ut som 150cc styl).
Jag har googlat massor och blir inte mycket klokare så tänkt att fråga här istället.
Mvh
H
Klicka här för att svara