1 147 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Duger 125mm borr till plintgjutning för friggebod?
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Hur djupt ska du? Hur ser marken ut? Ska du köra med gjutrör eller tänkte du gjuta direkt i hålen. Jag kan egentligen inte svara på din fråga med mer än att det beror på, men om din mark är det minsta lös vill du ha rör och då måste du upp en bit i dimension. Å andra sidan väger ditt hus väldigt litet.F forell88 skrev:
Ca 1,8m. Överlag tror jag det är rätt så dränerande material där friggebod/lekstugan ska stå.
Använde farsan 190mm hemmagjorda borr till altanbygget förra året. Vill gärna undvika den skitborren om det går
Natt och dag mellan den och skurupsborren.
Ang papprör så hittar jag inga i 125mm..
Får väl om inte annat köpa en större diameter skurupsborr.
Använde farsan 190mm hemmagjorda borr till altanbygget förra året. Vill gärna undvika den skitborren om det går
Ang papprör så hittar jag inga i 125mm..
Får väl om inte annat köpa en större diameter skurupsborr.
Klicka här för att svara