Från 3/2-19 efter lite blötsnö damp ner här. Det var fantastiskt vitt och trevligt, bara hoppas denna vinter blir lite kallare så all nederbörd får ligga kvar
När du hoppas att det blir så kallt att den gamla luftvärmepumpen inte orkar med så du måste tända kaminen på morgonen och får äta frukost vid den knastrande varma elden.
När du trodde det var färdigsnickrat och andra hälften börjar prata om kök, ändrad planlösning för fler garderober och du själv tänker jaha, då är det lika bra att börja räkna på golvvärme också