84 886 läst ·
429 svar
85k läst
429 svar
Du vet att du bor i hus när...
Renoverare
· Stockholm
· 20 272 inlägg
Nu är det ju så att det ofta är pendeltågsryttaren som är möteshållaren så din tes faller. Jag lägger möten efter lunchNötegårdsgubben skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 272 inlägg
Haha, fyfan, sover till åtta halv nio, hade dötat någon som ringer före 9richardtenggren skrev:
Själv är jag på kontoret vid typ 7, på förra jobbet var jag där vid 6, så man fick någon timme att arbeta ostört innan säljfolk kom in och störde
Men har insett att vårt kontor i huvudstaden har andra tider än oss, blev nämligen uppringd av en projektledare kring 8 en fredagskvällTänkte ringa tillbaka 6:00 på måndagen efter, men var snäll
![]()
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
När du slipper höra grannen knulla.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Jag höll på att bli skrämd från vettet en kväll när jag satt i min dåvarande lägenhet, och det plötsligt började låta som en jordbävning från våningen ovanför. Wham... bam... wham... bam... wham... BAM... WHAM, BAM, WHAMBAMWHAMBAM WHAMBAMWHAMBAMWHAMBAMWHAMBAMWHAMBAMWHAMBAM!!!!!!!F Finndjävel skrev:
Hade detta varit efter 9/11 så hade jag garanterat trott att huset höll på att rasa ihop.
Men sen insåg jag att det var grannarnas gamla järnsäng, som blivit så glapp och skranglig efter det hårda slitage som den nu ännu en gång utsattes för, att den faktiskt blivit alldeles fallfärdig.
https://open.spotify.com/track/0B2SnyXpHaGIs4rVbzf625?si=lviUE47-RjCEF956q_39cg
Och jag är så glad åt att numera bo i hus. Här är det minsann ingen som... äh, glöm det.
Tvärtom här. Då oroar jag mig antingen för att snön ska få nåt tak att rasa in, eller att den oplogade tomten visar tjuvarna att ingen är hemma...Alfredo skrev:
..när man skjutit på att tjärat på papptaket till nästa år och det börjar ösregna och ens första tanke är inte "vad mysigt det är när det smattrar mot rutorna" utan "jag ber till gudarna att det inte börjar regna in".