Håller på att totalrenovera ett hus, har plockat bort asbeströr som gick från taket ner till köksfläkten så nu är det helt rent som ni ser på bilden, har stått så i nån månad utan att det droppat nåt vatten, nu har vi även lagt om papptaket, nu nån vecka efter det så märkte jag att det var en bra pöl på golvet och det fortsätter droppa sakta (har nyligen regnat) nån som vet vad det kan bero på, som sagt taket är ju omlagt (nya pappen lades över gamla) kan det regna såpass att vattnet kan ta sig igenom huven på taket? Är det kondens? Eller har det hänt något när man lagt om taket, känns ju inte så troligt med läckage? Tacksam för svar.
Klicka här för att svara

