1 940 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Dropoff ny "revolutionerande" trall-bräda?
Ja, det är ganska självklart. Vattenansamlingar påverkar negativt över tid, man får helt enkelt ett trädäck som håller kortare tid. Jag tror inte ens det behöver diskuteras.Isakare skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 750 inlägg
Varför inte diskutera det? Eller rättare sagt, varför inte diskutera hur pass mycket det påverkar över tid. Och framförallt om prispåslaget för dessa "revolutionerande" trallbrädorna motsvarar den påstått förlängda livslängden.P PFA skrev:
För det är det som kommer avgöra huruvida dessa trallbrädorna kommer "sätta en ny standard" eller ej för att citera dig. Om produktens mervärden motsvarar eller överträffar prispåslaget.
Personligen är jag skeptisk, konceptet är ju allt annat än revolutionerande. En annan hyvling helt enkelt. Och då är frågan varför ingen har lanserat något sånt här tidigare.
Och jag håller med ts, precis allting med dina inlägg luktar illa dold marknadsföring. Språket, hur dina inlägg är formulerade (t.ex. hur du rättar TS ang. produktens namn) och formaterade, alla länkar och framförallt den senaste bumpningen av tråden. Du är lite för ihärdig för att bara vara intresserad av och "ha lite insyn".
Redigerat:
Hej!
Har inte själv lagt den här typen av trall, men tror helt enkelt på konceptet. Varför ingen har kommit på idén tidigare kan man fundera på. Tiden lär väl utvisa om det blir en ”standard” i branschen eller inte. Oavsett kommer det att ta tid och det kan bli intressant att följa utvecklingen om inte annat.
Har inte själv lagt den här typen av trall, men tror helt enkelt på konceptet. Varför ingen har kommit på idén tidigare kan man fundera på. Tiden lär väl utvisa om det blir en ”standard” i branschen eller inte. Oavsett kommer det att ta tid och det kan bli intressant att följa utvecklingen om inte annat.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 750 inlägg
Ungefär lika intressant som att titta på när vatten torkar på en konkav trallbräda 🙄P PFA skrev:Hej!
Ge dig nu, du är genomskådad!
Så pass intressant för dig att du orkar skriva i alla fall 😇B Bästerortarn skrev:
Du har fel. Jag har inget egenintresse mer än att jag tycker idén är intressant, mest för att lösningen är så enkel. Om det slår igenom eller ej, och om det är så bra som marknadsföringen säger, vet varken du eller jag. Det får tiden utvisa helt enkelt.
Klicka här för att svara