Hej,
Nybyggnation, lösull på vinden. Har en underleverantör som elektrikern tagit in för att hjälpa han.
Han håller på att montera elutag i taket just nu och kommer och säger att det drar kallt där.
Är de fuskjobb från elektrikern eller har något gått galet med lösull sprutet?