Skräpet i rännorna ser värre ut än det är och svårt att få bort på en del ställen, jag ser var det rinner över och rensar där, helst när det är torrt. Med nät över, kan det rinna över näten och finns det dräneringsrör att lägga i eller är det en bra idè?