Hej! Har börjat och gräva för altanbygge. Har ritat lite hur jag tänkt hur stupröret (det röda) ska gå från taket vi ska bygga över altanen.det gröna är någon slags tegelrör(dränering?) skulle även behöva lägga till ett stuprör i hörnet som inte finns nu. Dit jag ritat allt går tegelrören till brunnen som är på framsidan. Ser det rätt tänkt ut och vad ska man använda för rör till stupröret? Hoppas ni förstår vad ja menar. Ni får gärna rita hur ni hade lagt rör och om det behövs dräneringsrör för det är väldigt blött
 
  • Planeringsbild för altanbygge med grävmaskin, markerade stuprör och dräneringsvägar på husfasad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grävd grop för altan med synligt tegelrör i lerig jord och vattenansamling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grävd plats för altanbygge med blöt jord och en grävskopa intill ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.