Hej! Har börjat och gräva för altanbygge. Har ritat lite hur jag tänkt hur stupröret (det röda) ska gå från taket vi ska bygga över altanen.det gröna är någon slags tegelrör(dränering?) skulle även behöva lägga till ett stuprör i hörnet som inte finns nu. Dit jag ritat allt går tegelrören till brunnen som är på framsidan. Ser det rätt tänkt ut och vad ska man använda för rör till stupröret? Hoppas ni förstår vad ja menar. Ni får gärna rita hur ni hade lagt rör och om det behövs dräneringsrör för det är väldigt blött