Nu är det dags att dränera vårt hus. Söker tips på dräneringsfirmor i dalarna, Borlänge/Falun-området. Finns ju en uppsjö att välja mellan o går gärna på rekommendationer. Intresserad av vad ni fått för priser också.

Redigerat:
S steffe79 skrev:
Nu är det dags att dränera vårt hus. Söker tips på dräneringsfirmor i dalarna, Borlänge/Falun-området. Finns ju en uppsjö att välja mellan o går gärna på rekommendationer. Intresserad av vad ni fått för priser också.
Håller själv på att jaga någon för dränering, har försökt att kontakta alla som jag kan hitta.
Två har varit här och kollat, varav en lämnat offert.

Hojta gärna hur det går för dig

W whak skrev:
Håller själv på att jaga någon för dränering, har försökt att kontakta alla som jag kan hitta.
Två har varit här och kollat, varav en lämnat offert.

Hojta gärna hur det går för dig
Har varit lite svårt att få tag på firmor som vill åta sig uppdraget. En av de större åtog sig uppdraget för 131 tkr inkl Rot (45 löpmeter). Dyrt tyckte jag. En annan mindre aktör gav mig priset 109 tkr men då ingår också markarbete för 100 m2 uppfart inför kommande stenläggning. Den andra aktören ville ha ytterligare 30 tkr för det. Summa summarum, 50 tkr billigare så han får det bli. Sätter igång slutet av okt. Till våren blir det ny altan, entretrappa och stenläggning. Nästan ett helt nytt hem.. :-)

• Gilla
Murro
  • Laddar…
S steffe79 skrev:
Har varit lite svårt att få tag på firmor som vill åta sig uppdraget. En av de större åtog sig uppdraget för 131 tkr inkl Rot (45 löpmeter). Dyrt tyckte jag. En annan mindre aktör gav mig priset 109 tkr men då ingår också markarbete för 100 m2 uppfart inför kommande stenläggning. Den andra aktören ville ha ytterligare 30 tkr för det. Summa summarum, 50 tkr billigare så han får det bli. Sätter igång slutet av okt. Till våren blir det ny altan, entretrappa och stenläggning. Nästan ett helt nytt hem.. :)
Har du lust att dela med dig firmans namn?
Du får gärna skicka pm om du inte vill ta det öppet.
145 är priset som jag fått hittills

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.