yonna skrev:
Återigen en nykomling utan profil som tycker till i ämnet i sitt första och enda inlägg.
-och båda är positiva till metoden - Tänk så konstigt vilka rara sammanträffanden det kan vara ibland !
host-host. :-)

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
JohanA83 skrev:
Min svärmor anlitade Arid (källartorken som de då hette) och inför detta så hade vi en del diskussioner med dem eftersom vi var tveksamma till tekniken baserat på det vi läst på olika forum. Hon beslutade sig till sist för att anlita Arid och nu efter ett par års användning har det varit väldigt tydligt att det hjälpt. Extra tydligt blev det då blixten slog ner så att boxen som styr systemet slogs ut. Det blev då fort mycket fuktigare i källaren (vilket kändes på lukten) men kort efter att Arid varit och fixat boxen blev det bra igen.

Jag känner mig övertygad om Arids lösning fungerar. Att man inte hittar några inlägg från missnöjda kunder tycker jag visar tydligt att de som anlitat dem är nöjda.
Att det fort blev fuktigt tyder inte det på att fukten inte riktigt lämnar väggarna? Arid kanske bara håller det borta från innerväggarna men orkar inte driva bort fukten iväg från huset. Isf är det väl inte så bra.

• Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Eftersom det var solklar smygreklam så har jag stängt av användaren och raderat inlägget. Låter dock citatet ligga kvar eftersom ni har kommenterat.

Att man orkar...

harry73
Skylt om dränering utan grävning från Arid fäst på stolpe med grönska i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var i Karlskrona i veckan och hittade fäljande skylt. Kanske dags att bumpa de olika Arid trådar igen?

• Gilla
yonna
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
[bild]
Var i Karlskrona i veckan och hittade fäljande skylt. Kanske dags att bumpa de olika Arid trådar igen?
Förra sommaren satt det skyltar i Mariedal i karlskrona, var hittade du dem denna gången?

De skyltarna har suttit i ett par bostadsområden i Karlskrona i flera år, tex runt citygross. Vet inte om det är någon som nappat på det.

harry73
N NoOne2k skrev:
Förra sommaren satt det skyltar i Mariedal i karlskrona, var hittade du dem denna gången?
Är lite osäker vat, jag tror att det var spelmansgatan

T
De är igång igen, nu under namnet Abreen; http://www.abreen.se/

Gjorde borde omsättning samt mindre vinst 2017, så tyvärr verkar de fortfarande lura på folk sitt skit.

Frågan är hur många kunder de raggar genom låta Martin Timell demonstrera produkten...

• Gilla
hyggabus
  • Laddar…
T TreeView skrev:
Abreen
Arid eller Abeen - Samma skitprodukt i "ny" förpackning.

S scim skrev:
Frågan är hur många kunder de raggar genom låta Martin Timell demonstrera produkten...
Tja han lär ju knappast recensera produkter i tv under någon snar tid framöver ..

• Gilla
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.