Hej,
Har en pelletspanna installerad -04 i ett hus från -45. Vi flyttade in -17 och anläggningen har gått utan problem sedan dess. Igår hördes ett slamrande ljud från källaren och när jag kom ner hade det börjat ryka in ganska ordentligt. Hittade ganska snart dragluckan liggande på golvet.
Dragluckan är av typen KW 012, och min fråga är hur den ska fästas mot röret? Fogmassa - pannkitt? Skruv - det finns två små hål kl 3 och kl 9 på dragluckans ring? Dock har jag inte sett vare sig skruvar på golvet eller rester av fogmassa på röret/luckan...
Tack.