Tidigare ägare renoverade och gjorde ett stort kök och tog i och med det bort ett sovrum. Nästa ägare satte upp vägg för sovrum igen, men lyckades då sätta den så att tilluften är kvar i köket och saknas i sovrummet.
Jag tänkte nu dra in tilluften från kötet till sovrummet. Vad ska jag tänka på avseende det arbetet? Och har någon förslag på hur man kan göra det snyggt? Ett rör som går igenom köket är kanske inte det snyggaste.