38 428 läst ·
282 svar
38k läst
282 svar
Dra kabel i skorstenen
Finns det olika sorters banning på forumet, diffus sådan och verklig sådan ??? Sen att bli s.k. bannad av andra på forumet, är det något konstruktivt eller något som varje medlem kan göra mot annan. Hur fungerar det, går det att gör inlägg som är stick i stäv med någon annan, eller är det tvärnit på det.
Vad innebär det att bli bannad av admin?
-man kan bara skriva inlägg i vissa delforum?
-man kan inte göra inlägg över huvud taget?
-man kan inte ens logga in?
-alla inlägg i vissa delar av forumet måste godkännas av Bo?
-man kan bara skriva inlägg i vissa delforum?
-man kan inte göra inlägg över huvud taget?
-man kan inte ens logga in?
-alla inlägg i vissa delar av forumet måste godkännas av Bo?
Bannad av admin = du kan inte logga in på din inloggning, du kan inte skriva några inlägg alls.
”Ignorerad av användare/tråd” = den användaren som ignorerar någon ser inte den personens inlägg,
https://www.byggahus.se/forum/threa...nom-att-ignorera-tradar-och-medlemmar.307734/
”Ignorerad av användare/tråd” = den användaren som ignorerar någon ser inte den personens inlägg,
https://www.byggahus.se/forum/threa...nom-att-ignorera-tradar-och-medlemmar.307734/
Bo är uppenbarligen styrd av principer och reglementen. Därför kan endast en uppgörelse, man mot man, återupprätta hedern. Därför utmanar jag nu Bo, (Coronasäkert naturligtvis) genom att skriftligen slå honom i ansiktet med en hanske. Varje gentleman vet att denna gest, är en utmaning till duell i gryningen! Typ av vapen väljer den utmanade. Men får jag föreslå, Muskedunder avfyrade från luftbalong. Ett mycket manligt sätt att skipa rättvisa!D Derbyboy skrev:
Staffans
Om du tagit i kulan innan laddning, och lämnar virus på densamma och din duellantkompis träffas så är det inte längre coronasäkert. Dessutom så blir dödsorsaken död av COVID-19 vilket påverkar statistiken. Så ladda med handen som har kvar handsken.Staffans2000 skrev:
Bo är uppenbarligen styrd av principer och reglementen. Därför kan endast en uppgörelse, man mot man, återupprätta hedern. Därför utmanar jag nu Bo, (Coronasäkert naturligtvis) genom att skriftligen slå honom i ansiktet med en hanske. Varje gentleman vet att denna gest, är en utmaning till duell i gryningen! Typ av vapen väljer den utmanade. Men får jag föreslå, Muskedunder avfyrade från luftbalong. Ett mycket manligt sätt att skipa rättvisa!
Staffans
Som du säkert vet, laddas Muskedunder med ett flertal kulor. Vilket gör det till ett utmärkt duellvapen.J Jocke Best skrev:
Coronasäkerheten (enligt folkhälsomyndighetens duellrekommendationer) säkerställs genom att duellanterna håller avstånd (varsin luftbalong) samt att kulorna vid avfyrandet steriliseras av hettan. Eftersom risk för närkontakt inte kan uteslutas på grund av flygtygens oberäknerliga rörelser i luftrummet, ekiperar naturligtvis de båda gentlemennen sig med såväl munskydd som visir. Helt enligt de nya riktlinjerna. Sekonderna vidtar samma åtgärder.
Bulldoozer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden