By Bo.
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
D
Jag är beredd att betala någon form av lösen för Staffan, hur kan det arrangeras?
 
  • Gilla
  • Haha
claym och 1 till
  • Laddar…
Avlatsbrev, späkning, tagelskjorta, celibat ....
 
D
Jag ska försöka få ut dig också löken!
 
Finns det olika sorters banning på forumet, diffus sådan och verklig sådan ??? Sen att bli s.k. bannad av andra på forumet, är det något konstruktivt eller något som varje medlem kan göra mot annan. Hur fungerar det, går det att gör inlägg som är stick i stäv med någon annan, eller är det tvärnit på det.
 
Som användare så kan du ”banna” en annan användare, heter egentligen ”ignorera användare”.

Sen kan en moderator/admin banna en användare temporärt eller permanent.
 
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
D
Vad innebär det att bli bannad av admin?

-man kan bara skriva inlägg i vissa delforum?

-man kan inte göra inlägg över huvud taget?

-man kan inte ens logga in?

-alla inlägg i vissa delar av forumet måste godkännas av Bo?
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
E
Demmpa Demmpa skrev:
Bannad av admin = du kan inte logga in på din inloggning, du kan inte skriva några inlägg alls.

”Ignorerad av användare/tråd” = den användaren som ignorerar någon ser inte den personens inlägg,
[länk]
Sen är mjutad ett mellanting. Rätt bra funktion.
 
Staffans2000
D Derbyboy skrev:
Jag är beredd att betala någon form av lösen för Staffan, hur kan det arrangeras?
Bo är uppenbarligen styrd av principer och reglementen. Därför kan endast en uppgörelse, man mot man, återupprätta hedern. Därför utmanar jag nu Bo, (Coronasäkert naturligtvis) genom att skriftligen slå honom i ansiktet med en hanske. Varje gentleman vet att denna gest, är en utmaning till duell i gryningen! Typ av vapen väljer den utmanade. Men får jag föreslå, Muskedunder avfyrade från luftbalong. Ett mycket manligt sätt att skipa rättvisa!

Staffans
 
  • Gilla
  • Wow
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
J
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Bo är uppenbarligen styrd av principer och reglementen. Därför kan endast en uppgörelse, man mot man, återupprätta hedern. Därför utmanar jag nu Bo, (Coronasäkert naturligtvis) genom att skriftligen slå honom i ansiktet med en hanske. Varje gentleman vet att denna gest, är en utmaning till duell i gryningen! Typ av vapen väljer den utmanade. Men får jag föreslå, Muskedunder avfyrade från luftbalong. Ett mycket manligt sätt att skipa rättvisa!

Staffans
Om du tagit i kulan innan laddning, och lämnar virus på densamma och din duellantkompis träffas så är det inte längre coronasäkert. Dessutom så blir dödsorsaken död av COVID-19 vilket påverkar statistiken. Så ladda med handen som har kvar handsken.
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Staffans2000
J Jocke Best skrev:
Om du tagit i kulan innan laddning, och lämnar virus på densamma och din duellantkompis träffas så är det inte längre coronasäkert. Dessutom så blir dödsorsaken död av COVID-19 vilket påverkar statistiken. Så ladda med handen som har kvar handsken.
Som du säkert vet, laddas Muskedunder med ett flertal kulor. Vilket gör det till ett utmärkt duellvapen.
Coronasäkerheten (enligt folkhälsomyndighetens duellrekommendationer) säkerställs genom att duellanterna håller avstånd (varsin luftbalong) samt att kulorna vid avfyrandet steriliseras av hettan. Eftersom risk för närkontakt inte kan uteslutas på grund av flygtygens oberäknerliga rörelser i luftrummet, ekiperar naturligtvis de båda gentlemennen sig med såväl munskydd som visir. Helt enligt de nya riktlinjerna. Sekonderna vidtar samma åtgärder.

Bulldoozer
 
  • Gilla
Jocke Best
  • Laddar…
E
Nu tycker jag ni går väl långt..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.