Du behöver inte svara men jag undrar lite om det är du som gjorde dragningarna förra gången också?
Förläggningen är till 90% original från 60-talet så jag är nästan helt oskyldig.
Jag passade dock på att byta ut gamla plåtdosor till moderna. Jag hade också hjälp av en elfirma för att rita en elritning över de "större" förändringar som jag gjorde i köket. Hela det här problemet uppstod i efterhand när vi insåg att vi inte behöver ha en taklampa och att det skulle vara praktiskt i vardagen med trappkoppling.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.