Hej, jag håller på att gå igenom vad som behöver göras för att få en plan och budget på plats för en kombinerad carport/bod. Vi kommer att gjuta grunden för bod-delen men skulle vilja ha el. Det är förberett med en gul slang från huset till området för bod. Nu till frågan.

Bör vi gjuta in el via plattan, eller dra in den på annat sätt?

(Jag har sökt efter information på forumet men misslyckats med att hitta det.)
 
Aldrig fel att gjuta in en slang för el, jag gjorde det men elcentralen hamnade på ett annat ställe.... hahaha.

Protte
 
prototypen prototypen skrev:
Aldrig fel att gjuta in en slang för el, jag gjorde det men elcentralen hamnade på ett annat ställe.... hahaha.

Protte
Är det mycket merarbete att gjuta in rör för central, mot att gjuta en helt plan platta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.