7 818 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Dörrbroms då för lite karm?
Det är en dörrbroms för en inåtgående dörr som jag tipsade om i mitt första inlägg i tråden.
Det är motsvarande Fix/ASSA 533T.
https://oem.assaabloyopeningsolutions.se/Other/ASSAOEM/Downloads/Installation-instructions/SWE/Dörr och dörrfönster/532-533T_Fönster-Dörrbroms_ASSA-KT533.pdf
https://oem.assaabloyopeningsolutio...ukter/dorr/uppstallningsbeslag/dorrbroms-523t
Det är motsvarande Fix/ASSA 533T.
https://oem.assaabloyopeningsolutions.se/Other/ASSAOEM/Downloads/Installation-instructions/SWE/Dörr och dörrfönster/532-533T_Fönster-Dörrbroms_ASSA-KT533.pdf
https://oem.assaabloyopeningsolutio...ukter/dorr/uppstallningsbeslag/dorrbroms-523t
Hmm, så lurigt. Jag borde läst det inlägget bättre kan man konstatera så här i efterhand. Men slutet gott, allting gott!1 123abc skrev:
jarlh skrev:
jarlh skrev:
Hmm, så lurigt. Jag borde läst det inlägget bättre kan man konstatera så här i efterhand. Men slutet gott, allting got
Har samma förutsättningar hemma. Har denna lösningen med dörrbroms för ingående dörr varit hållbar så långt?jarlh skrev:
Klicka här för att svara
