jarlh jarlh skrev:
Den norska länken stämmer inte längre. Den visar ju en alldeles vanlig dörrbroms nu... Av någon okänd anledning får jag dock inte editera mina gamla inlägg.

Tack för uppmärksammandet!
Kan du ta en bild på den dörrbromsen så det syns vad som skiljer.

45963272392_f572dc8121_k.jpg

Borde tagit en bild med dörren stängd, så att man skulle kunna se hur nära dörren är karmens kant. Men du får lita på mitt ord, en vanlig dörrbroms får inte plats.

• Gilla
123abc
  • Laddar…
1 123abc skrev:
Det är en dörrbroms för en inåtgående dörr som jag tipsade om i mitt första inlägg i tråden.
Det är motsvarande Fix/ASSA 533T.
[länk] och dörrfönster/532-533T_Fönster-Dörrbroms_ASSA-KT533.pdf
[länk]
Hmm, så lurigt. Jag borde läst det inlägget bättre kan man konstatera så här i efterhand. Men slutet gott, allting gott!

• Gilla
123abc
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
Den norska länken stämmer inte längre. Den visar ju en alldeles vanlig dörrbroms nu... Av någon okänd anledning får jag dock inte editera mina gamla inlägg.
jarlh jarlh skrev:
Hmm, så lurigt. Jag borde läst det inlägget bättre kan man konstatera så här i efterhand. Men slutet gott, allting got
jarlh jarlh skrev:
Hmm, så lurigt. Jag borde läst det inlägget bättre kan man konstatera så här i efterhand. Men slutet gott, allting gott!
Har samma förutsättningar hemma. Har denna lösningen med dörrbroms för ingående dörr varit hållbar så långt?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.