Status
Inte öppen för fler kommentarer.
blackarrow blackarrow skrev:
Nått positivt som han gjort utan att låna pengar skulle väl vara Ivanka Trump :rofl:

Han är ju inte ensam om att låta sitt imperium växa med företagsköp och lånade pengar, men den här gången lyckades han med organisk tillväxt. :crysmile:
Det var hans bästa affär nånsin. Kärlek är den enda tillgång som 1+1 inte blir 2 utan det kan bli 3.

O
L Lars48 skrev:
Det var hans bästa affär nånsin. Kärlek är den enda tillgång som 1+1 inte blir 2 utan det kan bli 3.
Du skrev nånting positivt om Trump det måste vara nått fel:D

Med vänlig hälsning, fremax

• Serietidningsstil med pratbubblor över två kostymklädda män. Text i bubblor diskuterar antalet immigranter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
L Lars48 skrev:
Och vad har det att göra med Trump?

Här kommer Trumps nästa drag. Räcker det inte med Nordkorea nu vill han ha en till kärnvspen mskt mitt i mellanöstern. River han ner överenskommelsen då blir det en Nordkorea nr 2.
Fortsättning följer:

Man i kostym gestikulerar med handen framför sig medans han går på gräsmatta.
Skapa konto

O
L Lars48 skrev:
Här kommer Trumps nästa drag. Räcker det inte med Nordkorea nu vill han ha en till kärnvspen mskt mitt i mellanöstern. River han ner överenskommelsen då blir det en Nordkorea nr 2.
Fortsättning följer:

[bild]
Snälla lugna ner dig nu med att spy ut dig massa skit om Trump, börjar bli långtråkigt...

Fairlane
Fast tråden handlar ju om Trump?

• Gilla
Solari och 3 till
  • Laddar…
O Odjuret skrev:
Snälla lugna ner dig nu med att spy ut dig massa skit om Trump, börjar bli långtråkigt...
Lugna ner dig nu med att skriva lugna ner dig nu inlägg om inlägg som faktiskt handlar om trådens ämne, börjar bli långtråkigt...

• Gilla
Solari och 3 till
  • Laddar…
O Odjuret skrev:
Det är inte mitt fel om han begår ena misstaget efter det andra! Du får skicka en Tweet till honom och be sluta med dumheter.
Just nu bråkar han om rätten till abort!

Mansperson som talar med höger hand upplyft, rubrik om abortdebatt.
Skapa konto

Har hans käkar fastnat i öppet läge eller har han käften stängd så kort tid av sin vakna tid att ingen hinner ta ett foto?

Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Har hans käkar fastnat i öppet läge eller har han käften stängd så kort tid av sin vakna tid att ingen hinner ta ett foto?
Tramsar du inte väl mycket nu?
Journalisterna tar med de bilder som styrker deras agenda, dvs en gapande, skrikande halvidiot till president. Och hoppas att folk skall svälja deras budskap.
Men du är väl inte så lättlurad Bo?

För jo, det finns många bilder på presidenten med stängd käft:
En person med seriöst uttryck, stängd mun, i affärskostym med röd slips.
Skapa konto

https://www.google.se/search?q=dona...AUICigB&biw=1304&bih=869#imgrc=jDnQmEbRr3-0DM:

S
De allra flesta är extremt styrda i sina åsikter av media att de inte ens klarar att tänka själva längre. "Trump håller på att dra igång ett kärnvapenkrig med Nordkorea" den har man hört ett par gånger nu trots att hoten om kärnvapenattacker har kommit från Nordkorea LÅNGT innan Trump blev president, men folk minns det media vill att de ska minnas :)

• Gilla
Lolight
  • Laddar…
S SueCia skrev:
De allra flesta är extremt styrda i sina åsikter av media att de inte ens klarar att tänka själva längre. "Trump håller på att dra igång ett kärnvapenkrig med Nordkorea" den har man hört ett par gånger nu trots att hoten om kärnvapenattacker har kommit från Nordkorea LÅNGT innan Trump blev president, men folk minns det media vill att de ska minnas :)
Så du vill påstå att Trump har desarmerat situationen? Eller att alla som har något emot en narcissistisk idiot med åsikter från femtiotalet som världens mäktigaste man är styrda av media? Dessutom oförmögna att ta in varierande rapporter och ändå komma fram till en slutsats du inte håller med om?

• Gilla
Solari
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Tramsar du inte väl mycket nu?
Möjligt, men jag är säker på att jag ligger i lä, från flera ... ;)
Trump ser inte så nöjd ut på din bild med käften stängd.

• Gilla
Lars48 och 1 till
  • Laddar…
Men här ser han ju rätt nöjd ut tycker jag, i alla fall i slutet. Och munnen stänger han också vad jag kan se.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.