D
B Bunshiin skrev:
Det blev inget. Firman jag anlitat som hjälpte mig med utredning etc ville dra det vidare till domstol men jag kände inte för det.

Så det var bara att hugga tag i det och göra det själv.
Bra det. Du hade inte vunnit i domstol. Ditt hus, ditt problem.
 
D datja skrev:
Bra det. Du hade inte vunnit i domstol. Ditt hus, ditt problem.
Nä exakt och att dra det till domstol och sedan förlora så är det nog kostnaden och lite till för att byta det.

Men! Jag gjorde ett försök men accepterar 100% beslutet. Visst det är tråkigt och dyrt men gör allt själv så man lär sig på vägen, tar allt i ”etapper” med så blir inte allt på ett bräde.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.