Bra det. Du hade inte vunnit i domstol. Ditt hus, ditt problem.
Nä exakt och att dra det till domstol och sedan förlora så är det nog kostnaden och lite till för att byta det.
Men! Jag gjorde ett försök men accepterar 100% beslutet. Visst det är tråkigt och dyrt men gör allt själv så man lär sig på vägen, tar allt i ”etapper” med så blir inte allt på ett bräde.